Dag 01 - Om mej

Jag heter Julia parksjö, jag är 14 år och bor i staden Eskilstuna. Mina intressen är väll att vara med kompisar,sitta vid datorn,kolla på film,shoppa och lite annat. Jag går på stålforsskolan,men egentligen vet jag inte varför jag går där. men den är helt okej. Jag ogillar matte mest av allt,bara för jag suger på det. Jag har egentligen inget favoritämne,men no & so kan va skoj ibland. Mina favorit färger är ljusrosa/blå och svart. har inte direkt någon favorit artist. Jag har bott i eskilstuna i 8 år, innan bode jag i gävle. Jag har en bror som är 21 år (tror jag) som flyttade till Stockholm för några månader sen men har flyttat tbx till eskilstuna nu. Jag bor bara med min mamma och pappa. Jag trivs väl okej i eskilstuna. Jag är oftast glad,men blir lätt på dåligt humör. Och om jag blir på dåligt humör tar det lång tid innan jag blir glad igen. Jag hatar falska personer som snackar skit om allt och alla. Jag har bästa killen som jag älskar underbart mycket.Jag har jätte svårt att lita på folk,det är för att folk ofta har svikit mig. Men jag vet vilka jag kan lite på nu och som är äkta vänner. Jag tycker det är jätte roligt att blogga när man har någonting roligt att skriva om! Ja det var en liten presantiton om mig,haha (:

Kommentarer
Postat av: bbiinaa, mitt liv i ord å bilder

sv; haha vad har du för nått?:P

2010-11-30 @ 07:54:48
URL: http://bbiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0