Har nt haft tid att blogga, - om lördagen

..men kan berätta om från helgen. Igår vare match mot Sala, det gick super, vi låg jämna hela tiden,men vi vann med 49-43. WHIIIHOOOO!! Den 4 december äre match i Enköping.  Efter matchen så vart det bråk, för nr 11 från Sala hade kallat nr 11 i vårat lag dvs Ante (Antonella) Hora, och ante fick förståss damp, dom va 4 afrikaner och 2 araber i det laget, så våran tränare hade sagt att dom va djur på bråk. Men de vart inge, Ante och nr 11 från Sala snacka bah utanför, men dom fortsatta att snacka skit, dåliga förlorare helt enkelt, är man med i leken får man leken tåla?
.....
Efter Matchen gick jag till mormor, där i firade henne, Gratiis mormor 54 år. Sen så åkte jag hem tillsammans med mamma med taxi, duschade och fixade mig för sen åkte jag till min farmors 60 års fest. Afrikansk fest! Skit många var där, fast jag drog vid halv 10 för jag skulle sova hos mormor. Så åkte taxi hem, btw, läskig taxiförare. I alla fall va där, spelade Heavy Rain med morbror sen gick jag och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0