MATCH!

Fifabian vad jag är taggad. Hinner bara skriva kort. Har samling i bollhuset klockan 1 och matchen drar väl igång klockan 2.  Så nu ska jag äta en bra frukost, sedan möta min kära kusin Kevin halv 11, som jag knapp sett på ett och ett halv år. Sen efter det bär det av hem till mig, så får thevin (min lille bror) leka med honom. Ska bara plocka undan i mitt rum, och sen är jag klar, åker till bollhuset klockan 12 för skojs skull och titta på andra matcher. Hoppas vi vinner. By the way... Vi möter Sala, har aldrig mött, så taggad som fan är jag i alla fall!
/Puss,L'

Kommentarer
Postat av: erna

fan va fin design ni hade :O vem fixa? <3

2010-11-27 @ 20:44:58
URL: http://ernabusbaher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0