Onsdag 24 November, L'

Halli hallåå! Guuud, en månad kvar till Jul, och en vecka kvar tills Första Advent. Det här året har verkligen gått snabbt, kommer ihåg när jag och mina kompisar planerade sommaren mellan vinter månaderna,hur mycket vi längtade. Och sen, från ingenstans så är sommar lovet slut. Och snart är det Jul igen. Tiden går alldeles för snabbt för att hinna med. Men jag tycker det är mysigt med Julen, så jag har absolut inget emot det, när det är pyntat hemma och ååh, det är så mysigt! I alla fall, dagen i skolan har väl varit skapligt bra.. har inte vart med på så många lektioner för jag har haft kabaré träning. Ska vara med e sketchen på vår skola. Haha, jag kan ge er en ledtråd; Disney Figurer. Japp, nu sitter jag och målar mina naglar, dom ser så tråkiga ut.
I morgon blir de fart fylld dag, Skola till 4, halv 5 börjar kyrkan  (är konfermand) tills 7, och halv 8 börjar min basket träning, blir mycket styrka i morgon, så jag är beredd på träningsverk kan jag lätt säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0