Söndag 28 November, Viktoria Eriksson <3'

Tjenare världen!
Vaknade upp hemma hos världens bästa mormor!
Fixa mig, låg och messa me "en" och åt frukost. Jag skulle egentligen vara med Viktoria, Farrie och Gloria, fast Farrie kunde inte och Gloria missa bussen så de vart bara jag och Viktoria-(som går i mitt lag) Vi åt på donken de första vi gjorde haha, och satt där och garva på oss, synd att inte Amanda kunde va me haha hon e så jävla skön, : "Du ser ut som en från förritiden dom där gamla människorna, det ser ut som om du precis har kommit från sjuk huset, cp" HAHAH DOOOOOG!!!! Ah vill bara säga ni  var grymma på matchen tjejer,!
I alla fall humor på mc, sen shopping Viktoria e bäääst!
Fick med mig lute fynd hem, visar bilder i morgon ska försöka fixa webbcamen på denna data.
Sålänge får ni ha de så bra!
Nu har jag fixat i garderoben, och käkat pizza, 1 advent i dag, nu börjar nedräkningen!
Peace out!
/puss,L'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0